Terug in Nederland - Reisverslag uit Rekken, Nederland van Lotte Scholte van Mast - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Rekken, Nederland van Lotte Scholte van Mast - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

01 December 2012 | Nederland, Rekken

Mijn 5 weken in Ghana zitten er weer op. Gisteravond zijn we rond 10 uur lokale tijd vertrokken uit Accra en vanochtend om half 6 zijn we geland op schiphol. Hier stonden pap en mam mij al op te wachten met mijn dikke winterjas... Het is hier 30 graden kouder als in Ghana dus dat is even wennen. Na lekker een broodje te hebben gegeten zijn we naar huis gereden. Ik heb net lekker een warme douche genomen en mijn winterkleren opgezocht. Het is heerlijk om weer thuis te zijn. Het reisverslag van afgelopen week houden jullie nog te goed..

  • 01 December 2012 - 11:20

    Kim:

    Welkom thuis Lot!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 20 Juli 2012
Verslag gelezen: 807
Totaal aantal bezoekers 19249

Voorgaande reizen:

13 Maart 2014 - 21 April 2014

Vietnam

27 Oktober 2012 - 01 December 2012

Ghana

Landen bezocht: