Dusseldorf airport → Ho Chi Minh City - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Lotte Scholte van Mast - WaarBenJij.nu Dusseldorf airport → Ho Chi Minh City - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Lotte Scholte van Mast - WaarBenJij.nu

Dusseldorf airport → Ho Chi Minh City

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

14 Maart 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Donderdag ben ik door mijn ouders uitgezwaaid op Dusseldorf airport. We waren veel te vroeg dus hebben we eerst maar even koffie gedronken bij de Starbucks en daarna lekker bij de Italiaan gegeten.  Om half 7 kon ik eindelijk mijn rugzak inchecken en heb ik pap en mam gedag gezegd. Toen ik door de controle was zijn pap en mam richting huis vertrokken en heb ik de gate opgezocht. 

De vlucht naar Dubai verliep rustig. Had lekker een plekje aan het raam dus kon daar rustig films kijken en muziek luisteren.  Slapen lukte helaas niet echt. Elk uur kwamen ze ongeveer langs met eten, drinken, een snack of tax free producten en werd je wel weer wakker. 

Om half 6 lokale tijd zijn we geland in dubai. Nadat we met het vliegtuig het hele vliegveld over waren gereden mochten we met een busje nog weer 15 minuten terug rijden naar de aankomsthal.  Daar stond wel meteen goed aangegeven waar je heen moest als je overstapt op een andere vlucht dus kon zo weer door de controle en naar de gate. Van de ruim 3 uur overstaptijd was ondertussen nog maar de helft over. Na een klein uurtje wachten mochten we alweer aan boord. 

Helaas had ik hier wat minder geluk met mijn stoelnummer. Zat in de middenrij aan het gangpad naast 3 luidruchtige Italianen.  Gelukkig gingen ze na een tijdje ook een film kijken en werd het wat rustiger. Slapen lukte niet echt ook al was ik moe genoeg, dus maar weer paar films gekeken.  

Om 19.00 lokale tijd kwamen we aan op het vliegveld van Ho Chi Minh City (Saigon). Bij de douane stonden erg lange rijen dus het duurde nog wel een ruim half uur voordat ik hier door was. Ondertussen lag alle bagage wel weer op de band dus kon zo verder naar de laatste tas controle en naar buiten. 

Buiten stonden wel 50 mensen met allemaal naambordjes dus was even zoeken maar al snel zag ik mijn naam er tussen staan. De man zou me naar het hotel brengen. Na een half uur durende rit door het chaotische verkeer hier waren we bij het hotel. Na inchecken lekker gedouched en daarna snel in slaap gevallen. 


  • 17 Maart 2014 - 15:34

    Ria Van Wijk Te Lintelo:

    Lotte,
    Wat een verre reis. Is dit vakantie of ga je daar werken.
    Ook helemaal in je eentje.
    Petje af.
    Ik zou het leuk vinden om jou te blijven volgen.
    Ook de hartelijke groeten van Hans.
    Tot snel??
    Ria

  • 17 Maart 2014 - 17:14

    Mariet:

    Ha Lotte,
    Goede reis gehad, zo te lezen. Heel veel succes en plezier gewenst!

  • 17 Maart 2014 - 19:14

    Rikie:

    Hallo Lotte,

    Een vermoeiende vlucht al met al, maar gelukkig goed gegaan. Dan is zo'n hotel toch heerlijk.
    Jammer dat je het kabeltje vergeten bent om de foto's over te zetten. Is er nog een kans dit te kopen of moeten we wachten tot je thuis bent. Ruby vindt het maar niks zo alleen. De knuffel en de deken op de bank lukken nog wel, maar het opruimen gaat moeilijker. Vanavond nieuwe poging.
    Veel plezier en tot hoors.

  • 17 Maart 2014 - 19:51

    Fiona:

    Vreselijk he, die lange tochten waarbij je maar niet kunt slapen. Hopelijk ben je nu weer fit en heb je binnenkort wat te doen daar. Succes en x, Fiona

  • 18 Maart 2014 - 10:06

    Nolda En Marjo:

    Hallo Lotte, fijn dat je goed aangekomen bent. We blijven je volgen. Heel veel plezier en geniet ervan. Groetjes uut Eibargen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Ho Chi Minhstad

Lotte

Actief sinds 20 Juli 2012
Verslag gelezen: 442
Totaal aantal bezoekers 19266

Voorgaande reizen:

13 Maart 2014 - 21 April 2014

Vietnam

27 Oktober 2012 - 01 December 2012

Ghana

Landen bezocht: